تعمیر پمپ آب خانگی در محل

تعمیر پمپ در محل

شما می توانید به جای اینکه پمپ آب خود را به تعمیرگاه ببرید با ما تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت به منزل شما آمده و پمپ آب شما را در منزل خودتان تعمیر کنیم تا شما متحمل هزینه ی اضافی و از دست رفتن زمان خود نشوید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در منزل خود با مشکلاتی مواجه شوید که علت آنرا ندانید و بعدا متوجه شوید که مشکل از پمپ آب خانگی شما بوده است مثلا هنگام تابستان شما متوجه میشوید که کولر آبی شما به خوبی کار نمیکند و به خراب بودن کولر خود شک میکنید اما متوجه میشوید که کولرآبی شما سالم است و  پمپ آب شما ،آب رسانی را به پشت بام به خوبی انجام نمیدهد یا هنگام زمستان پمپ آب شما یخ میزند و پمپ آب کار نمیکند و وقتی شما شیر آب را باز میکنید فکر میکنید که آب شما قطع شده است و بعدها متوجه میشوید که مشکل از پمپ آب شما بوده است که یخ زده و آب رسانی را انجام نمی دهد و یا به علت های دیگر پمپ آب شما خراب میشود.پیشنهاد ما به شما این است که با ما تماس بگیرید تا از خدمات ما که یکی از آنها تعمیر پمپ آب خانگی در محل است بهره مند شوید و به جای اینکه شما پمپ آب خود را به تعمیرگاه ببرید ما به منزل شما آمده و پمپ آب شما را در منزلتان و در حضور شما تعمیر میکنیم و یا اگر نیاز به سیم پیچی یا موارد دیگر بود پمپ آب را به تعمیرگاه برده و تعمیرات لازم را انجام داده و عملیات نصب و راه اندازی را برایتان انجام میدهیم. از مزیت های تعمیر پمپ آب سیار میتوان به صرفه جویی در زمان شما و صرفه جویی در هزینه ی تعمیر نیز اشاره کرد. 

برخی مزیت ها:

1_صرفه جویی در زمان باز و بسته کردن و تعمیر پمپ

2_کاهش هزینه ها به علت حذف هزینه های رفت و برگشت شما.و دوری از ترافیک خسته کننده ی شبانه روزی و آلودگی هوا

3_با خدمات سیار ما دیگر احتیاجی نیست که کوچه به کوچه به دنبال تعمیرکار یا تعمیرگاه بگردید.

4_تعمیرپمپ آب به صورت سیار به گونه ای است که تعمیرکار هر زمانی که شما بخواهید کار انجام شود به منزل شما آمده و تعمیرات را انجام میدهد. 

5_شما میتوانید در هنگام تعمیر پمپ آب  نظاره گر باشید و سوالات خود را درباره ی پمپ و نگهداری صحیح پمپ را از سرویس کاران ما بپرسید.

تعمیر پمپ در محل

با توجه به کارایی بالایی که پمپ‌های آب خانگی در آب رسانی دارند و به دلیل میزان سختی آب در بعضی از مناطق شاهد مشکلات مشابهی در انواع برندها و انواع پمپ‌ها هستیم.همچنین اگر مشکلات کارکرد قطعات الکترونیکی و مکانیکی پمپ به درستی عیب‌یابی و تعمیر نشوند، میتوانند سایر قطعات پمپ را نیز دچار مشکل کرده و همین امر منجر به سوختن و از کار افتادن پمپ نیز بشود.

راه های نگهداری صحیح از پمپ آب خانگی:

در اینجا چند نکته برای مراقبت و نگهداری صحیح از دستگاه برای شما بیان می کنیم تا به طول عمر پمپ آب خانگی شما کمک میکند:

 

1)پمپ را به طور مرتب روغن‌کاری و سرویس کنید و میزان روغن موجود در آن را چک کنید. می توانید برای انجام این کار از یک تعمیرکار ماهر پمپ آب کمک بگیرید تا از آسیب های احتمالی مانند خرابی کلید اتوماتیک، پروانه‌ها و بلبرینگ پمپ پیشگیری کنید.
 
2)هیچ وقت سایز لوله ی ورودی ای را که از منبع به پمپ نصب شده را تغییر ندهید.
 
3)پمپ باید در یک مکان صاف قرار بگیرد.
 
4)عملیات هواگیری پمپ را حتما به صورت دوره ای انجام دهید.(اینکار باید  توسط سرویسکار انجام شود)پمپ آب اگر هوا داشته باشد و هواگیری نشود در عملیات آب رسانی  ایجاد مشکل خواهد کرد و پمپ به خوبی کار نمیکند و در نهایت از کار می افتد.
 
5)برای مراقبت از تاسیسات ساختمان خود حتما توجه کنید که لوله کشی ساختمان تحمل فشار پمپ را داشته باشد.
 
6)از قرار دادن جسم سنگین بر روی پمپ جدا خودداری کنید.
 
7)پمپ را در محیطی از خانه نصب کنید که نه خیلی گرم و نه خیلی سرد باشد.
 

8)از یخ زدگی پمپ آب حتما جلوگیری شود.

خدمات دیگر پمپ چی در تهران

نصب و راه اندازی صفر تا 100 موتورخانه

لوله کشی آب ، فاضلاب و پکیج و رادیاتور ساختمان

تعمیر و سرویس پکیج و رادیاتور

سرویس دوره ای ، تعمیر و نگهداری موتورخانه

تعمیر کولر آبی و تعمیر کولر

در حال بارگذاری ...
( 6 رای )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *