پمپ آب خانگی با مخرن انبساط

در این نوع پمپ آب خانگی نیاز بیشتری به سرویس و کنترل نسبت به سایر مدل ها وجود دارد .

اندازه ی منبع دیافراگمی ،ارتباط مستقیمی با میزان مصرف آب شما دارد.

مزایای این پمپ عبارتند از:مصرف برق کمتر،سروصدای کمترو حذف ضربه ی کله قوچی ناشی از استارت است که بیشتر در بوستر پمپ به دلیل تخلیه هوای داخل مخزن ویا دیافراگمی می باشد.

پمپ آب خانگی با کنترل دیجیتال

پمپ آب خانگی با کنترل دیجیتال یا control set نسبت به مدل پمپ با مخرن انبساط هرینه ی خرید کمتری دارد اما چیزی که باید در این پمپ آب خانگی مد نظر داشت تعداد دفعات بازوبسته شدن شیر ها می باشد.چون با هر بار بازو بسته شدن شیرها کلید اتوماتیک استارت خورده و پمپ شروع به کار میکند.پس در نتیجه در مواقعی که مصرف شما زیاد است باید از خرید این مدل پمپ آب خانگی صرف نظر کنید زیرا با هر بار استارت خوردن استهلاک پمپ آب بالا رفته و در نتیجه از عمر دستگاه کم می شود و همچنین مصرف برق بالا رفته و قبض برق با رقم زیاد دریافت خواهید کرد.

اگر ست کنترل مستقیما به آب شهری وصل شود مناسب است چون اگر آب شهری قطع شود دستگاه پمپ آب ست کنترل از خشک کار کردن دستگاه جلوگیری میکند و آنرا به طور خودکار خاموش می کند.

مزایای این پمپ عبارتند از:کنترل آمپر مصرفی،در صورت عدم وجود آب در پمپ،پمپ نخواهد سوخت.در هنگام نیاز روشن میشود،مناسب برای خانواده های کم مصرف و ساختمانهای کمتر از سه طبقه.

بوستر پمپ خانگی

این مدل پمپ آب خانگی نسبت به دو مدل کلید دیجیتال و مخزن انبساط قیمت بیشتری دارد.

مزایای این پمپ آب خانگی عبارتند از:هزینه ی نگهداری آن کمتر می باشد-صدای آن کمتر می باشد-ظول عمر آن بیشتر می باشد

پمپ آب بشقابی و پمپ آب جتی

این دو پمپ آب خانگی پر کاربرد تر هستند و تفاوتشان در ارتفاع انتقال آب است.

پمپ آب جتی فشارآب بالاتری نسبت به پمپ آب بشقابی دارد مثلا پمپ آب جتی برای یک ساختمان با 4 طبقه مسکونی مناسب تر است.پمپ آب بشقابی آبرسانی کمتری نسبت به پمپ آب جتی دارد و برای یک ساختمان 3 طبقه مناسب می باشد اما پمپ آب جتی سرو صدای بیشتری دارد.

به طور کل پمپ آب جتی برای مکانهایی که ارتفاع بیشتری دارد مناسب تر است.

شما می توانید پمپ آب بشقابی را در بالکن خود نصب کنید.

( 9 رای )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *